środa, 15 lipca 2009

Przeprosiny

Przepraszam wszystkich bardzo serdecznie. Pewne problemy technicznie nie są wystarczającym usprawidliwieniem tak długiej nieobecności, więc nie będę się tak tłumaczył. Dziękuję za wszystkie "motywujące" i niekoniecznie miłe słowa, które otrzymałem. Mówiłem jednak, że z natury nie jestem chyba systematycznym blogerem..., chyba niestety. W związku z tym, że wiele się dzieje, a przede mną również zajęcia ze studentami (blog sluży mi jako pewna pomoc dydaktyczna :)), tak więc pisał będę ponownie. Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. no nie, od kwietnia zagladałam tu codziennie, wpisów nie było więc w końcu się poddałam, nawet z zakładek usunęłam. dziś wróciłam przypadkiem i co widzę? że mam zaległości GIGANTYCZNE od lipca... jak to będe chciała nadrobić to mnie z pracy wywalą :) pozdrowienia Konradzie

    OdpowiedzUsuń